Juuh Animecon on kohta rantautumassa kuopioon ja meidän olis tarkotus Diamondwolfin kanssa sinne ajella (linkki hänen blogiin --> http://tinodailylife.blogspot.fi/?m=0 )
Ja cosseina pitäiso olla minulla Izaya Orihara ja biamondilla Shizuo Hewajima (saattaa hieman feilata :D)
Conin jälkeen me lähetäänki ajeleen sitte suomee muuten vaan ympäri :3
Ja tosiaan hajotin tänään diamondin tabin jota se niin kovasti hehkutti muutamia viikkoja sitten :( eli kyllä oli aika uusikin :(
Laitoin sen hattuhyllylle kun tultiin ulkoo ja olin ottamassa takkia pois nii se yhtäkkisesti tippu sieltä ja näyttö meni paskaks :( pyytelen vielki anteeks vaikka sain jo lupauduin jopa maksaan sen tabin loppuun jos on pakko :( tuntuu vaan et kaikki hajoo aina mun käsissä oon aina hajottanu kaikkee ja nyt aattelin ettei mulle saa antaa mitään mikä menee rikki mun käsissä :(...
No kuitenkin kohta coniin ja suomee ajeleen jos on jokin paikka missä haluatte minun käyvän saa ehdotella :)

