tiistai 8. maaliskuuta 2016

Huhhu...

No jo on jumaliste kun en osaa kirjottaa tännekkään!!!


Joo elikkäs on taas kauheen pitkä aika kun tänne viimeksi kirjotin..
mutta kun on ollut paljon ajateltavaa ja tehtävää... (laiska vaan oon ollu..)


No aloitetaan vaikka siitä että joulu oli ja meni uusivuosi tuli, ja sain vihdoinkin muutettua porukoilta taas pois.
Koiralla kerkesi olla vesihäntä ja nyt paha hiivatulehdus tassussa, itse olin kerennyt käydä laivalla viimekuussa ja satuttaa polven niin että kuljin kepeillä about kolme viikkoa...


joten joo öööäää...


Koulussa käynti ei oikeen taas suju ja kaikki masentaa hohho, mutta yritän nyt kuitenkin elää eteenpäin ja päästä koulusta läpi, työssäoppimis jaksokin alkaa 14.3.2016, enkä ole työpaikkaa löytänyt vieläkään kaikka on ollut syksystä aikaa etsiä...


Koulustakin kuului käsky että pitäisi vähän kirjoitella tätä blogia koulutyöksi.


No opiskelen Kiipulan ammattiopistossa merkonomiksi ja olen täällä jo toista vuotta on keretty tehdä vähän kaikkea pidetty koulun kahvilaa yllä ja samoin Merkotoria (kiipulan kirpputori käykää ihmessä).
Kiipula sijaitsee Hämeenlinnan Turengissa.


Enpä nyt oikein heti osaa muuta kertoa mutta jooh...


Että hohhoijaa...


Kisu Kiittää ja kumartaa :)

tiistai 23. kesäkuuta 2015

I can't stop missing...

En ole taadskaan kirjoitellut mutta kesälöma alkoi jo jokusen viikkoa sitten ja juhannuskin oli ja meni aika on kulunut nopeasti blaablaa ja pian pitäisi mennä animeconiin taas.

no se on pienin murheistani mun pitäs varmaan taas pikkusen välin jälkeen popsii lääkkeitä alkaa taas tuleen tunteet pintaan en vaan saa tärkeää asiaa mielestäni...

siitä on jo 12vk kun jouduin luopumaan rakkaista kissoistani etenkin rakkaasta larasta se oli minulle kova paikka mutta sille ei vaan voi mitään... Joskus nhaluaisin tehdä mitä vaan että voisin halata Laraa viimeisen kerran kun olin vihdoin valmis menemään katsomaan tätä kissakotikattilaan oli lara ja luna saanut jo uuden kodin se siitä en näe niitä enään ikinä...

Tänään sain lapseni taas mieleeni enkä mitenkään vieläkään voi päästää irti voisimpa vain saada ne takaisin.

Mutta asiasta kolmanteen on tässä ihan hyviäkin päiviä ollut saanut tehdä jotain hauskaa välillä frendien kanssa kiitos heidän saan välillä huonot ajatukseni muualle ja en ajattele itseni tappamista kiitos isäni.

haukun nyt isäni pystyyn koska hän haukkuu minua, väittää että puhun paskaa, väittää että uhkailen kun sanon pelkääväni häntä menneiden takia ja haukku minut pystyyn kun en ole vieläkään töissä vaan opiskelen kuulemma paskaa... Suoraan sanottuna hän sortaa minua ystäväni sekä terapeuttini mielestä. Odotan innolla sitä päivää että voin muuttaa pois vanhemmiltani ja pian!

Lara
 Niin harmaa on päivä tää,
ei aurinkoa pilven raosta nää.
 Syksy ikkunaruutuun soittaa,
syksyistä säveltään.

Minä yksin istun tässä, 
niin raskas on mieleni tää. 
Kuin hiljaa sydän itkis, 
syksyistä kaipuutaan.

Niin vierivät kyyneleet hiljaa, 
ei kukaan niitä nää. 
Ne pyyhin poskeltain pois, 
on kaikki niin ikävää. 

Niin vierivi iltaan taas, 
päivä harmaa ja sateinen tää. 
Taas kyynelten helminauhaan, 
minä lisää helmiä saan. 

Mutta silti mä toivon ja odotan,
 auringon paistavan taas. 
Se kyynelten helminauhan,
 niin kultaiseksi saa.

Luna
Terv. Kisu.

perjantai 1. toukokuuta 2015

Hyvää Vappua! :)

Tänään on Vappu ja sitä juhlitaan varmasti kaikkialla meilläkin kaverin kanssa juhlitaan katsoen jääkiekon MM kisoja Suomi vs USA.

Koira rassu pelkää ilmapalloja mutta saatiin jonkin lainen kuva haukusta vapun kunniaks

No tällästä tänään en laita isoa päivitystä tänään mutta ensikerralla kirjoittelen lisää :)

Terkuin Kisu

sunnuntai 19. huhtikuuta 2015

Café life is best :)

No joo tänään on suomen vaalipäivä ja se ketuttaa onko pakko äänestää? ei? no hyvä! mutta sinänsä se on tärkeää äänestää ettei vaan kokommus tai vasemmisto pääse pääpuolueeks ja sekota taas kaikkea... no äänestän taas randomisti kuten viimeksikin koska mua ei niinkään politiikka sunmuu höpönlöpö kiinnosta vaikka kyllä pitäs ees vähän :/

no oon sentään taikauskonen jotkun sanoo että se ei ole kauheen viisasta mutta sellanen vaan oon :D

no mutta viikon kuulumisiin kuten olen sanout viimeksi jatkan taas koulun käyntiä (käyn merkonomi alaa eli kauppa alaa) ja kun aloitin viimeviikolla sain ihanaksi asiaksi tietää että pääsin koko viikolle tekemään hommia liiketalouden kahvilaan JES! oon aina halunnut unelmissani perustaa omaa pikku kahvila yritystä ja ehkä joskus sekin onnistuu :)
ja nyt pääsin työskentelemään kahvilaan viikoksi ihanaa koska tein viikon hyvää työtä pääsen vielä tulevallekkin viikolle kahvilaan hommiin vaikka ryhmät vaihtuivat jo.

On mielenkiintoista että olen kokeillut erinlaisia asioita löytääkseni mieleiseni alan.
Olen kokeillut puualaa kokeillut työskennellä eläinten kanssa ja montaa muuta mutta mikään ei kiinnostanut mutta kun pääsin kokeilemaan kahvila hommia ihastuin tähän työn tekoon koska se on työntäytteistä ja rauhallista samaan aikaan, sekä saan olla ihmisten kanssa tekemisissä eli jutella ihmisille jne. jotkut ei ehkä siitä tykkää mutta minä tykkään.

minulla on jo suunnitelmia paljon jos ikinä saan oman Cafén perustettua mutta niitä pidän omana tietonani ;)

no joka tapauksessa olen käynyt äänestämässä ja pian on ruoka aika kotona joten kirjoittelen ensiviikolla lisää  ja jaan taas omia juttuja jos on jotain mitä haluatte tietää tai haluatte minun kertovan niin laittakaa vaan kommenttia tulemaan :)

Terv. Mio :)

sunnuntai 12. huhtikuuta 2015

I Hate My School...

Jep jep.. sairasloman on ohitte ja huomenna takasin kouluun miten mä jaksan... No toisaalta oon ihan ilonenki ei enää tylsiä päiviä kotona vaan saa vihdoin jotain "toimintaa".

Huomenna vien myös turhaa roinaa kirpputosille äitin kanssa jos siin joku haluu käydä kattoo niin suuntaa Hämeenlinnan suurkirpputorille löydät osoitteen googlesta.

Viikon loppu meni yllättävän hyvin olin vanhempien mökillä yötä tehtiin hieman pihahommia ja pelattiin illasta korttia että oli mukavaa ainoa vaan että kun pyysin isää ostamaan minulle Upcider päärynä siiderin niin sainkin sen siasta kopparperg alkoholitoman päärynäsiiderin :D en sin mietin oliko iskä tehny mulle jekun mutta sitten kävikin ilmi että isä oli vaan ottanu pääsynäsiiderin kattomatta mikä se oli joten se oli vahinko.

No sain korvaukseks isän koskenkorvaa lorauttaa juomaan lisäks :) ja sain maistaa Wiskiä hutasin shotin kerralla ja vanhemmat katto mua hölmönä ja sano "se kuuluu siemailla ja maistella" ite vaan repesin nauruun koska en tiennyt. :D

Perjantai oli mulla oikeen paniikin päivä kun koirani Viki karkas mökinpihasta eikä vastaanu kutsuun se oli onneks kateissa vaan 30 min löyty sitte lopulta aika läheltä naapuria haukkumasta huh olin helpottunu kun löysin pikku rakkini <3 en voinu mitenkää olla vihanen sille olin vaan helpottunu. jonku rusakon perään se kai oli lähteny?

Vanhemmilla asuminen oli aluks aika outoo mutta oon nyt aika hyvin kotiutunu ja alottanu uutta elämää asun luultavasti niin kauan täällä että kouluni olen saanut käytyä sitten mietin mitä tekisin haavena olis oma kahvila perustaa haave ollu jo pitkään päällä ja toivottavasti siinä onnistuisin. :)

no tässä kaikki mielenkiitoinen tältä viikkoa kesää odotellen ja kevättä ihastellen sanon heipat :)
-Kisu-

sunnuntai 5. huhtikuuta 2015

WOW :O

Hei en oo kirjotellu pitkiin aikoihin mua varmaan kukaan seuraakkaan no ihan se ja sama mutta on tapahtunut niin että muutin kaverini kanssa erilleen ihan vain omista syistä, oli vähän omia ongelmia yms. mut se siitä nyt asun porukoillani kissani annetiin pois koska ei voi isä keuhkosairauden takia pitää koira jäi hyvä että sitä isä sietää juuri ja juuri. :(

On ollu aika mielenkiintosta asua omilla vanhemmilla taas toistaseks mutta ehkä se on ihan hyväkin koska saan hieman omaa tilaa, kunnon ruokaa, liikuntaa enemmän (jotta laihtuisin) ja ehkä saisin rytmit kuntoon että voisin taas käydä iloisena koulua kunnolla (kun senki käynti menny iha perseelleen) ainoia ongelmani vain on .... olen velkaa..... laskuja on ainakin 1000e ja ne pitäs saada pois päiväjärjestyksestä ennenkun kaikki murheet on pois :/ no ei ne murheet kai siihen kuitenkaan kaikki lopu... täytys leikata koira, madottaa ja rokottaa, pitäs keskittyä kouluun, saada painoputoon etten vaan sais diapeettestä kun on seki ihan hilkulla saada :/, pitäs tehä sitä ja tätä... ehkä mulle jäis aikaa kirjottamiseen kerran viikossa vähintään :) voisin siis ruveta tsempaan tässäki :)

Ei mulla kai muuta tälläkertaa kisu kumartelee ja heiluttelee hei hei :3

lauantai 24. tammikuuta 2015

I can't take anymore this life

En jaksa enään kukaan ei voi auttaa oon rikki ja puhki en saa mennyttä pois mielestäni oon kaikille pelkkää paskaa voisimpa kuolla pois tästä maailmasta jotta ei tarvisi kärsiä enään mistään.
ei muuta anteeksi.

perjantai 2. tammikuuta 2015

Happy New Year 2015!!!!!11

Heips vaan ja hyvää uuttavuotta kaikille vähän myöhässä :3

Jolu oli ihan mukava kun vanhempien mökillä sitä vietettiin ja uuttavuotta hyvän ystävän kanssa ja nyt vaan sitten odotellaan että koulut alkavat loppiaisen jälkeen.

kissinpennut ovat ihanasti kasvaneet ja juoksee jo kovaa vauhtia että ne voi olla söpöjää <3333 >3< <333

Hierveästi mulla ei tunnu olevan kerrotaavaa tällä kertaa muutakun raketit oli kauniita ja pennut on söpöjä :D

No ei kai sitte muuta tällä kertaa kun vaan tällänen lyhyt pikku päivitys :)
hyvään uuttavuotta vaan sit kaikille ja jatkakaa mitä nyt sitte teettekin :3

Ps. käykää tuossa plogissa ja tykätkää :3 ---->  http://otuksienmakuja.blogspot.fi/

torstai 18. joulukuuta 2014

Christmas is almost here :3

Jipii joulu on jo lähellä ja pian saa syödä kinkkua ja laulella kunnolla joululauluja niitä tässä nyt on sitte odoteltuki :3

Mulla ei oo kotona mitään tekemistä kun kämppis käy töissä ja mä vaan tunnun nukkuvan kaikki päivät onneks tosin koulukin loppuu kohta ja sitte pääsee kahen ja puolen viikkon joululomalle =3=zzz....

kauheesti mulla on ollu askartelu himoo joten oon täs askarrellu vaikka mitä jännää huvikseni ja samoin on täs tullu seurattuu pikku kakaroita jotka meille synty siis noin neljäviikkoa sitte <33 ne on niin hurjasti kasvanu <3

ne on vaan niin sulosii <33






Olen myös todella kauhea ihminen lyön ja riehun kun joku psykopaatti löin tänään parasta ystävääni ja huusin tälle täysillä nyt poden niin kovaa syyllisyyttä että voisin kuolla sen takia mitä tein :'( 


En voi tietenkäään luonteelleni mitään ja sille että jää kolmeltapäivää lääkkeet ottamatta :'(
minuakin hakattiin aina pienenä veikkaan että olen saanut siitä vaikutteita :'(

mutta takaisin jouluun onneksi se tulee ja sitä saa juhlia perheiden kanssa ja sitten rauhoittua joulun jälkeen levätä ja sitten paukutella raketteja uutenavuotena.

Ei  mulla kai muuta tällä kertaan hyviä jouluja sinne ihanille lukijoilleni ja viettäkää mukava joulu :)


tiistai 25. marraskuuta 2014

Summer Is Over Welcome Winter

Tiedän en ole taas kirjoitellut pitkään mutta onko sillä mitään väliä?  Kesä tuli ja meni sanoin meni animecon ja Tracon seuraava mihin olen menossa on Desu/Frostie.

No marraskuussa täytin 20v jne. pian on taas joulu ja uusivuos jne. oon tänää laiska kirjottamaan =3=zz.z.z.z..!!!!!111

No kokeillaan silti kertoo jotain mitä tässä ajalla on tapahtunut .

Kesällä on aika mennyt hyvin tuli käytyä tosiaan traconissa ja sen jälkeen oli mutto uuteen isompaan asuntoon ja siinä sitten elettiin rauhallisesti kunnes tuli tutun kissa kylään ja astuin meidän kissan :/ (puput eivät muuten meille jääneet koska kämppikseni tuli pahasti allergiseksi piti siis etsiä kaneille uusi koti :'( ) no sitten olikin se 9 viikon rasittava odotus ja nyt 20.11.2014 syntyi neljä kaunista pentua 3poikaa ja 1tyttö.




Prinsessa Aurora
Cowboy Woody
Simba
Tarzan

Lutuset lapset <3

Sitten on tullu leivottua ja pipareita ja kuppikakkuja <3






Nom Nom :3


No siinä nyt on lähes kaikki mitä on tapahtunu lisäksi tietenkin että lääkitys nousi ja 2 viikkoa saikkua ja lisää lääkitystä sekä kirkasvalolamppu. (hemmetin kaamosmasennus...)

Kisu Kuittaa.