No marraskuussa täytin 20v jne. pian on taas joulu ja uusivuos jne. oon tänää laiska kirjottamaan =3=zz.z.z.z..!!!!!111
No kokeillaan silti kertoo jotain mitä tässä ajalla on tapahtunut .
Kesällä on aika mennyt hyvin tuli käytyä tosiaan traconissa ja sen jälkeen oli mutto uuteen isompaan asuntoon ja siinä sitten elettiin rauhallisesti kunnes tuli tutun kissa kylään ja astuin meidän kissan :/ (puput eivät muuten meille jääneet koska kämppikseni tuli pahasti allergiseksi piti siis etsiä kaneille uusi koti :'( ) no sitten olikin se 9 viikon rasittava odotus ja nyt 20.11.2014 syntyi neljä kaunista pentua 3poikaa ja 1tyttö.
| Prinsessa Aurora |
| Cowboy Woody |
| Simba |
| Tarzan |
Lutuset lapset <3
Sitten on tullu leivottua ja pipareita ja kuppikakkuja <3
Nom Nom :3
No siinä nyt on lähes kaikki mitä on tapahtunu lisäksi tietenkin että lääkitys nousi ja 2 viikkoa saikkua ja lisää lääkitystä sekä kirkasvalolamppu. (hemmetin kaamosmasennus...)
Kisu Kuittaa.



