tiistai 25. marraskuuta 2014

Summer Is Over Welcome Winter

Tiedän en ole taas kirjoitellut pitkään mutta onko sillä mitään väliä?  Kesä tuli ja meni sanoin meni animecon ja Tracon seuraava mihin olen menossa on Desu/Frostie.

No marraskuussa täytin 20v jne. pian on taas joulu ja uusivuos jne. oon tänää laiska kirjottamaan =3=zz.z.z.z..!!!!!111

No kokeillaan silti kertoo jotain mitä tässä ajalla on tapahtunut .

Kesällä on aika mennyt hyvin tuli käytyä tosiaan traconissa ja sen jälkeen oli mutto uuteen isompaan asuntoon ja siinä sitten elettiin rauhallisesti kunnes tuli tutun kissa kylään ja astuin meidän kissan :/ (puput eivät muuten meille jääneet koska kämppikseni tuli pahasti allergiseksi piti siis etsiä kaneille uusi koti :'( ) no sitten olikin se 9 viikon rasittava odotus ja nyt 20.11.2014 syntyi neljä kaunista pentua 3poikaa ja 1tyttö.




Prinsessa Aurora
Cowboy Woody
Simba
Tarzan

Lutuset lapset <3

Sitten on tullu leivottua ja pipareita ja kuppikakkuja <3






Nom Nom :3


No siinä nyt on lähes kaikki mitä on tapahtunu lisäksi tietenkin että lääkitys nousi ja 2 viikkoa saikkua ja lisää lääkitystä sekä kirkasvalolamppu. (hemmetin kaamosmasennus...)

Kisu Kuittaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistakaa ette voi tietää kokototuutta joten turhat herjaukset ja vittuilut saa jättää kommenteista pois. Mutta muuten vaan kommentoimaan :)