Mulla ei oo kotona mitään tekemistä kun kämppis käy töissä ja mä vaan tunnun nukkuvan kaikki päivät onneks tosin koulukin loppuu kohta ja sitte pääsee kahen ja puolen viikkon joululomalle =3=zzz....
kauheesti mulla on ollu askartelu himoo joten oon täs askarrellu vaikka mitä jännää huvikseni ja samoin on täs tullu seurattuu pikku kakaroita jotka meille synty siis noin neljäviikkoa sitte <33 ne on niin hurjasti kasvanu <3
ne on vaan niin sulosii <33
Olen myös todella kauhea ihminen lyön ja riehun kun joku psykopaatti löin tänään parasta ystävääni ja huusin tälle täysillä nyt poden niin kovaa syyllisyyttä että voisin kuolla sen takia mitä tein :'(
En voi tietenkäään luonteelleni mitään ja sille että jää kolmeltapäivää lääkkeet ottamatta :'(
minuakin hakattiin aina pienenä veikkaan että olen saanut siitä vaikutteita :'(
mutta takaisin jouluun onneksi se tulee ja sitä saa juhlia perheiden kanssa ja sitten rauhoittua joulun jälkeen levätä ja sitten paukutella raketteja uutenavuotena.
Ei mulla kai muuta tällä kertaan hyviä jouluja sinne ihanille lukijoilleni ja viettäkää mukava joulu :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Muistakaa ette voi tietää kokototuutta joten turhat herjaukset ja vittuilut saa jättää kommenteista pois. Mutta muuten vaan kommentoimaan :)