Heips vaan ja hyvää uuttavuotta kaikille vähän myöhässä :3
Jolu oli ihan mukava kun vanhempien mökillä sitä vietettiin ja uuttavuotta hyvän ystävän kanssa ja nyt vaan sitten odotellaan että koulut alkavat loppiaisen jälkeen.
kissinpennut ovat ihanasti kasvaneet ja juoksee jo kovaa vauhtia että ne voi olla söpöjää <3333 >3< <333
Hierveästi mulla ei tunnu olevan kerrotaavaa tällä kertaa muutakun raketit oli kauniita ja pennut on söpöjä :D
No ei kai sitte muuta tällä kertaa kun vaan tällänen lyhyt pikku päivitys :)
hyvään uuttavuotta vaan sit kaikille ja jatkakaa mitä nyt sitte teettekin :3
Ps. käykää tuossa plogissa ja tykätkää :3 ----> http://otuksienmakuja.blogspot.fi/
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Muistakaa ette voi tietää kokototuutta joten turhat herjaukset ja vittuilut saa jättää kommenteista pois. Mutta muuten vaan kommentoimaan :)