lauantai 24. tammikuuta 2015

I can't take anymore this life

En jaksa enään kukaan ei voi auttaa oon rikki ja puhki en saa mennyttä pois mielestäni oon kaikille pelkkää paskaa voisimpa kuolla pois tästä maailmasta jotta ei tarvisi kärsiä enään mistään.
ei muuta anteeksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistakaa ette voi tietää kokototuutta joten turhat herjaukset ja vittuilut saa jättää kommenteista pois. Mutta muuten vaan kommentoimaan :)