En jaksa enään kukaan ei voi auttaa oon rikki ja puhki en saa mennyttä pois mielestäni oon kaikille pelkkää paskaa voisimpa kuolla pois tästä maailmasta jotta ei tarvisi kärsiä enään mistään.
ei muuta anteeksi.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Muistakaa ette voi tietää kokototuutta joten turhat herjaukset ja vittuilut saa jättää kommenteista pois. Mutta muuten vaan kommentoimaan :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Muistakaa ette voi tietää kokototuutta joten turhat herjaukset ja vittuilut saa jättää kommenteista pois. Mutta muuten vaan kommentoimaan :)