Hei en oo kirjotellu pitkiin aikoihin mua varmaan kukaan seuraakkaan no ihan se ja sama mutta on tapahtunut niin että muutin kaverini kanssa erilleen ihan vain omista syistä, oli vähän omia ongelmia yms. mut se siitä nyt asun porukoillani kissani annetiin pois koska ei voi isä keuhkosairauden takia pitää koira jäi hyvä että sitä isä sietää juuri ja juuri. :(
On ollu aika mielenkiintosta asua omilla vanhemmilla taas toistaseks mutta ehkä se on ihan hyväkin koska saan hieman omaa tilaa, kunnon ruokaa, liikuntaa enemmän (jotta laihtuisin) ja ehkä saisin rytmit kuntoon että voisin taas käydä iloisena koulua kunnolla (kun senki käynti menny iha perseelleen) ainoia ongelmani vain on .... olen velkaa..... laskuja on ainakin 1000e ja ne pitäs saada pois päiväjärjestyksestä ennenkun kaikki murheet on pois :/ no ei ne murheet kai siihen kuitenkaan kaikki lopu... täytys leikata koira, madottaa ja rokottaa, pitäs keskittyä kouluun, saada painoputoon etten vaan sais diapeettestä kun on seki ihan hilkulla saada :/, pitäs tehä sitä ja tätä... ehkä mulle jäis aikaa kirjottamiseen kerran viikossa vähintään :) voisin siis ruveta tsempaan tässäki :)
Ei mulla kai muuta tälläkertaa kisu kumartelee ja heiluttelee hei hei :3
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Muistakaa ette voi tietää kokototuutta joten turhat herjaukset ja vittuilut saa jättää kommenteista pois. Mutta muuten vaan kommentoimaan :)