sunnuntai 12. huhtikuuta 2015

I Hate My School...

Jep jep.. sairasloman on ohitte ja huomenna takasin kouluun miten mä jaksan... No toisaalta oon ihan ilonenki ei enää tylsiä päiviä kotona vaan saa vihdoin jotain "toimintaa".

Huomenna vien myös turhaa roinaa kirpputosille äitin kanssa jos siin joku haluu käydä kattoo niin suuntaa Hämeenlinnan suurkirpputorille löydät osoitteen googlesta.

Viikon loppu meni yllättävän hyvin olin vanhempien mökillä yötä tehtiin hieman pihahommia ja pelattiin illasta korttia että oli mukavaa ainoa vaan että kun pyysin isää ostamaan minulle Upcider päärynä siiderin niin sainkin sen siasta kopparperg alkoholitoman päärynäsiiderin :D en sin mietin oliko iskä tehny mulle jekun mutta sitten kävikin ilmi että isä oli vaan ottanu pääsynäsiiderin kattomatta mikä se oli joten se oli vahinko.

No sain korvaukseks isän koskenkorvaa lorauttaa juomaan lisäks :) ja sain maistaa Wiskiä hutasin shotin kerralla ja vanhemmat katto mua hölmönä ja sano "se kuuluu siemailla ja maistella" ite vaan repesin nauruun koska en tiennyt. :D

Perjantai oli mulla oikeen paniikin päivä kun koirani Viki karkas mökinpihasta eikä vastaanu kutsuun se oli onneks kateissa vaan 30 min löyty sitte lopulta aika läheltä naapuria haukkumasta huh olin helpottunu kun löysin pikku rakkini <3 en voinu mitenkää olla vihanen sille olin vaan helpottunu. jonku rusakon perään se kai oli lähteny?

Vanhemmilla asuminen oli aluks aika outoo mutta oon nyt aika hyvin kotiutunu ja alottanu uutta elämää asun luultavasti niin kauan täällä että kouluni olen saanut käytyä sitten mietin mitä tekisin haavena olis oma kahvila perustaa haave ollu jo pitkään päällä ja toivottavasti siinä onnistuisin. :)

no tässä kaikki mielenkiitoinen tältä viikkoa kesää odotellen ja kevättä ihastellen sanon heipat :)
-Kisu-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistakaa ette voi tietää kokototuutta joten turhat herjaukset ja vittuilut saa jättää kommenteista pois. Mutta muuten vaan kommentoimaan :)