Kisu's world
perjantai 1. toukokuuta 2015
Hyvää Vappua! :)
Tänään on Vappu ja sitä juhlitaan varmasti kaikkialla meilläkin kaverin kanssa juhlitaan katsoen jääkiekon MM kisoja Suomi vs USA.
Koira rassu pelkää ilmapalloja mutta saatiin jonkin lainen kuva haukusta vapun kunniaks
No tällästä tänään en laita isoa päivitystä tänään mutta ensikerralla kirjoittelen lisää :)
Terkuin Kisu
Uudemmat tekstit
Vanhemmat tekstit
Etusivu
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)