perjantai 1. toukokuuta 2015

Hyvää Vappua! :)

Tänään on Vappu ja sitä juhlitaan varmasti kaikkialla meilläkin kaverin kanssa juhlitaan katsoen jääkiekon MM kisoja Suomi vs USA.

Koira rassu pelkää ilmapalloja mutta saatiin jonkin lainen kuva haukusta vapun kunniaks

No tällästä tänään en laita isoa päivitystä tänään mutta ensikerralla kirjoittelen lisää :)

Terkuin Kisu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistakaa ette voi tietää kokototuutta joten turhat herjaukset ja vittuilut saa jättää kommenteista pois. Mutta muuten vaan kommentoimaan :)