torstai 18. joulukuuta 2014
Christmas is almost here :3
tiistai 25. marraskuuta 2014
Summer Is Over Welcome Winter
| Prinsessa Aurora |
| Cowboy Woody |
| Simba |
| Tarzan |
Lutuset lapset <3
keskiviikko 9. heinäkuuta 2014
Animecon finland & I broke alweys things
Ja cosseina pitäiso olla minulla Izaya Orihara ja biamondilla Shizuo Hewajima (saattaa hieman feilata :D)
Conin jälkeen me lähetäänki ajeleen sitte suomee muuten vaan ympäri :3
Ja tosiaan hajotin tänään diamondin tabin jota se niin kovasti hehkutti muutamia viikkoja sitten :( eli kyllä oli aika uusikin :(
Laitoin sen hattuhyllylle kun tultiin ulkoo ja olin ottamassa takkia pois nii se yhtäkkisesti tippu sieltä ja näyttö meni paskaks :( pyytelen vielki anteeks vaikka sain jo lupauduin jopa maksaan sen tabin loppuun jos on pakko :( tuntuu vaan et kaikki hajoo aina mun käsissä oon aina hajottanu kaikkee ja nyt aattelin ettei mulle saa antaa mitään mikä menee rikki mun käsissä :(...
No kuitenkin kohta coniin ja suomee ajeleen jos on jokin paikka missä haluatte minun käyvän saa ehdotella :)
maanantai 30. kesäkuuta 2014
Two movies in one day
Käytiinpä sitten kattoon kämppiksen kanssa Transformers 4 tuhon aikakusi & Maleficent Pahatar.
Pillitin melkein Transformesin ajan en siksi että se olisi surullinen vaan siksi että se oli niiiiiin mahtava <3 kun leffat oli nähty niin kierreltiin hetki tampereella ennen kun lähdettiin :)
Siinä se päivä melkein olikin.
lauantai 28. kesäkuuta 2014
Fight and police, no worries.
No oli siin paljo muutakun mut en ala niitä täällä selittään kun ketään ei kiinnosta...
Yhden asian kuitenkin mietin ja haluan siitä teidänkin mielipiteen. Minulla ei ole kavereita... niin surullista kun se onkin niin ei vain ole.
Kun olin nuorempi kavereita oli siellä ja täällä mutta ensin yksi hylkäsi väittäen että en kohdellut häntä hyvin vaikka lohdutin häntä kuuntelin huolet paransin oloa peruin jopa asioita hänentakiaan ollakseni hänen ystävä. No ajattelin koittaa unohtaa sen puukotuksen sain parikaverii lisää oltiin tiiviis porukas mut pian *fum* ne katos yhteyden otot loppu ei enää nähty jne. No sain taas parhaan ystävän oltiin tiiviisti yhes koulussa jne. Muutin kaemmas opiskeleen mutta pidin siltikin yhteyttä häneen tiukasti kunnes hän ei enään ottanut minuun yhteyttä kun halusin tavata se ei käynyt *pam* minut hylättiin.
Löysin kaverin netista tapasimme kerra en halunnut olla kaveri koska tämä oli minua 2vuotta nuorempi ja hakkasi selkäni mustelmille uhkaili puukolla,viikatteella ja tappamisella sekä seksuaallisesti ahdisteli ja sitten syytti minua.
no sain uusia kavereita uudelta paikkakunnalta vaikka kuinkapaljon olin heille se lemmen ja huolien tohtori autoin lohdutin juttelin luotin he luottivat... mutta jotain tapahtui... he hylkäsivät... käänsivät selkänsa minulle... heitti pois kun kuihtuneen kukan... ei en luota ihmisiin vihaan ihmisiä en uskalla sitoutua kaverisuhteisiin... johtuuko se minusta.. niin aina väitetään en edes tehnyt mitään väärää.. jos tein sitä ei kerrota... miksi?.... en tiedä.... itken usein koska padon paljon asioita sisääni en uskalla puhua mistään kenellekkään.. se vaan on totuus...
kommentoikaa ihmeessä ja kertokaa mitä mieltä olette onko vika minussa?
Ps. Tässä on meille tulevat puput <3
torstai 26. kesäkuuta 2014
Animals
sunnuntai 22. kesäkuuta 2014
Minun Maailmani
En tiedä mistä aloittaa elämänkertomisessa, mutta en ehkä ole se kaunein tai kivoin mutta tää Blogi tulee kertomaan paljon mun elämästä.
Elämäni ei aina ole valoisaa tai synkkää. Se on vain elämää jota minä elän omassa mielikuvitus maailmassani.
Olen usein hyljeksitty ihminen, usein petetty ja usein satutettu.
Syön "lääkkeitä", käyn terapiassa, kärsin sairaukaista mistä varmasti moni muukin kärsii.
Eli ennenkun alat tätä Blogia seuraamaan ole varma että jaksat lukea surujani sekä ilojani.
En ole ammaltilainen missään joten minua ei tarvitse tulla moittimaan yhtään mistään.
toivotan hyviä lukuhetkiä teille.
PS. en ole sellainen ihmisen joka kertoo jokapäivä jotakin jos siis en kirjota hetkeen niin olkaa kärsivällisiä ja odottakaa kyllä se tekstisi sieltä joskus tulee.













