torstai 18. joulukuuta 2014

Christmas is almost here :3

Jipii joulu on jo lähellä ja pian saa syödä kinkkua ja laulella kunnolla joululauluja niitä tässä nyt on sitte odoteltuki :3

Mulla ei oo kotona mitään tekemistä kun kämppis käy töissä ja mä vaan tunnun nukkuvan kaikki päivät onneks tosin koulukin loppuu kohta ja sitte pääsee kahen ja puolen viikkon joululomalle =3=zzz....

kauheesti mulla on ollu askartelu himoo joten oon täs askarrellu vaikka mitä jännää huvikseni ja samoin on täs tullu seurattuu pikku kakaroita jotka meille synty siis noin neljäviikkoa sitte <33 ne on niin hurjasti kasvanu <3

ne on vaan niin sulosii <33






Olen myös todella kauhea ihminen lyön ja riehun kun joku psykopaatti löin tänään parasta ystävääni ja huusin tälle täysillä nyt poden niin kovaa syyllisyyttä että voisin kuolla sen takia mitä tein :'( 


En voi tietenkäään luonteelleni mitään ja sille että jää kolmeltapäivää lääkkeet ottamatta :'(
minuakin hakattiin aina pienenä veikkaan että olen saanut siitä vaikutteita :'(

mutta takaisin jouluun onneksi se tulee ja sitä saa juhlia perheiden kanssa ja sitten rauhoittua joulun jälkeen levätä ja sitten paukutella raketteja uutenavuotena.

Ei  mulla kai muuta tällä kertaan hyviä jouluja sinne ihanille lukijoilleni ja viettäkää mukava joulu :)


tiistai 25. marraskuuta 2014

Summer Is Over Welcome Winter

Tiedän en ole taas kirjoitellut pitkään mutta onko sillä mitään väliä?  Kesä tuli ja meni sanoin meni animecon ja Tracon seuraava mihin olen menossa on Desu/Frostie.

No marraskuussa täytin 20v jne. pian on taas joulu ja uusivuos jne. oon tänää laiska kirjottamaan =3=zz.z.z.z..!!!!!111

No kokeillaan silti kertoo jotain mitä tässä ajalla on tapahtunut .

Kesällä on aika mennyt hyvin tuli käytyä tosiaan traconissa ja sen jälkeen oli mutto uuteen isompaan asuntoon ja siinä sitten elettiin rauhallisesti kunnes tuli tutun kissa kylään ja astuin meidän kissan :/ (puput eivät muuten meille jääneet koska kämppikseni tuli pahasti allergiseksi piti siis etsiä kaneille uusi koti :'( ) no sitten olikin se 9 viikon rasittava odotus ja nyt 20.11.2014 syntyi neljä kaunista pentua 3poikaa ja 1tyttö.




Prinsessa Aurora
Cowboy Woody
Simba
Tarzan

Lutuset lapset <3

Sitten on tullu leivottua ja pipareita ja kuppikakkuja <3






Nom Nom :3


No siinä nyt on lähes kaikki mitä on tapahtunu lisäksi tietenkin että lääkitys nousi ja 2 viikkoa saikkua ja lisää lääkitystä sekä kirkasvalolamppu. (hemmetin kaamosmasennus...)

Kisu Kuittaa.

keskiviikko 9. heinäkuuta 2014

Animecon finland & I broke alweys things

Juuh Animecon on kohta rantautumassa kuopioon ja meidän olis tarkotus Diamondwolfin kanssa sinne ajella (linkki hänen blogiin --> http://tinodailylife.blogspot.fi/?m=0  )
Ja cosseina pitäiso olla minulla Izaya Orihara ja biamondilla Shizuo Hewajima (saattaa hieman feilata :D)
Conin jälkeen me lähetäänki ajeleen sitte suomee muuten vaan ympäri :3

Ja tosiaan hajotin tänään diamondin tabin jota se niin kovasti hehkutti  muutamia viikkoja sitten :( eli kyllä oli aika uusikin :(
Laitoin sen hattuhyllylle kun tultiin ulkoo ja olin ottamassa takkia pois nii se yhtäkkisesti tippu sieltä ja näyttö meni paskaks :( pyytelen vielki anteeks vaikka sain jo lupauduin jopa maksaan sen tabin loppuun jos on pakko :( tuntuu vaan et kaikki hajoo aina mun käsissä oon aina hajottanu kaikkee ja nyt aattelin ettei mulle saa antaa mitään mikä menee rikki mun käsissä :(...

No kuitenkin kohta coniin ja suomee ajeleen jos on jokin paikka missä haluatte minun käyvän saa ehdotella :)




maanantai 30. kesäkuuta 2014

Two movies in one day

Käytiin tänään tampereella junalla tarkoituksena tuhlata pois neljä finnkinon yritys lippua joiden päiväys oli tänään eli 30.6.2014.
Käytiinpä sitten kattoon kämppiksen kanssa Transformers 4 tuhon aikakusi & Maleficent Pahatar.
Pillitin melkein Transformesin ajan en siksi että se olisi surullinen vaan siksi että se oli niiiiiin mahtava <3  kun leffat oli nähty niin kierreltiin hetki tampereella ennen kun lähdettiin :)
Siinä se päivä melkein olikin.





lauantai 28. kesäkuuta 2014

Fight and police, no worries.

Eilinen oli riitaisa päivä. tapeltiin, hermostuin, lähinulos röökille motarinviereen istuu, poliisit tuli hätyyttää pois, tulin kotiin, sovittiin riita.
No oli siin paljo muutakun mut en ala niitä täällä selittään kun ketään ei kiinnosta...
Yhden asian kuitenkin mietin ja haluan siitä teidänkin mielipiteen. Minulla ei ole kavereita... niin surullista kun se onkin niin ei vain ole.

Kun olin nuorempi kavereita oli siellä ja täällä mutta ensin yksi hylkäsi väittäen että en kohdellut häntä hyvin vaikka lohdutin häntä kuuntelin huolet paransin oloa peruin jopa asioita hänentakiaan ollakseni hänen ystävä. No ajattelin koittaa unohtaa sen puukotuksen sain parikaverii lisää oltiin tiiviis porukas mut pian *fum* ne katos yhteyden otot loppu ei enää nähty jne. No sain taas parhaan ystävän oltiin tiiviisti yhes koulussa jne. Muutin kaemmas opiskeleen mutta pidin siltikin yhteyttä häneen tiukasti kunnes hän ei enään ottanut minuun yhteyttä kun halusin tavata se ei käynyt *pam* minut hylättiin.
Löysin kaverin netista tapasimme kerra en halunnut olla kaveri koska tämä oli minua 2vuotta nuorempi ja hakkasi selkäni mustelmille uhkaili puukolla,viikatteella ja tappamisella sekä seksuaallisesti ahdisteli ja sitten syytti minua.
no sain uusia kavereita uudelta paikkakunnalta vaikka kuinkapaljon olin heille se lemmen ja huolien tohtori autoin lohdutin juttelin luotin he luottivat... mutta jotain tapahtui... he hylkäsivät... käänsivät selkänsa minulle... heitti pois kun kuihtuneen kukan... ei en luota ihmisiin vihaan ihmisiä en uskalla sitoutua kaverisuhteisiin... johtuuko se minusta.. niin aina väitetään en edes tehnyt mitään väärää.. jos tein sitä ei kerrota... miksi?.... en tiedä.... itken usein koska padon paljon asioita sisääni en uskalla puhua mistään kenellekkään.. se vaan on totuus...

kommentoikaa ihmeessä ja kertokaa mitä mieltä olette onko vika minussa?
Ps. Tässä on meille tulevat puput <3

torstai 26. kesäkuuta 2014

Animals

Eläimet ovat ihanaa seuraa ja joskus rasittavia häiriköitä. Itselläni on kolme kissiä ja koira kaikki tyttöjä + meille on tulossa kaksi kania piekkoin. EI EN OLE ELÄINHAMSTRAAJA!!! OLEN VAIN ELÄIN RAKAS!!! EN OTA ELÄIMIÄ SÄÄLISTÄ VAAN PITKÄN KOVAN HARKINNAN JÄLKEEN!!! Elikkäs kolme kissa, koira ja kaksi kania siinä on 6 eläintä kaksiossa mutta miettikääs niitä joilla on 12 eläintä kaksiossa se on eläinrääkkäystä ja hamstrausta. Kaiken lisäksi kaikilla on aina ruokaa vettä leluja ulkoilua ja tietenkin rakkautta ja hoitoa. Aloitetaampa siis esittely lemmikeistämme :) <3

Milli on 6vuotias leikattu rouva. Milli ei yleensä välitä seurasta mutta sitten kun välittää se on ihana pörröinen fattycatty.

Lara on 2vuotias tytteli. Lara on kerran saanut vahinkopennut karattuaan ulos mutta muuten on pirtsakka tytteli tosin myös hieman arka.

Luna on vasta 11kk tytteli laran pentu joka jäi meille kun kukaan ei sitä halunnut. Pirteä pikku pirulainen :3

Vici (Victoria) on 8kk tytteli pirteä ihana ja kiltti koira niin rakas kun voi olla kaikki tykkää vicistä.

Ja viimeisenä tulevat puput Strösseli ja Muru mutta en osaa heistä vielä mitään sanoa kun tulevat meille vasta 21.7.2014.

että ei muuta tällä kertaa rakastakaa perheenjäseniänne. <3 

sunnuntai 22. kesäkuuta 2014

Minun Maailmani

En tiedä mistä aloittaa elämänkertomisessa, mutta en ehkä ole se kaunein tai kivoin mutta tää Blogi tulee kertomaan paljon mun elämästä.
Elämäni ei aina ole valoisaa tai synkkää. Se on vain elämää jota minä elän omassa mielikuvitus maailmassani.
Olen usein hyljeksitty ihminen, usein petetty ja usein satutettu.
Syön "lääkkeitä", käyn terapiassa, kärsin sairaukaista mistä varmasti moni muukin kärsii.
Eli ennenkun alat tätä Blogia seuraamaan ole varma että jaksat lukea surujani sekä ilojani.
En ole ammaltilainen missään joten minua ei tarvitse tulla moittimaan yhtään mistään.
toivotan hyviä lukuhetkiä teille.

PS. en ole sellainen ihmisen joka kertoo jokapäivä jotakin jos siis en kirjota hetkeen niin olkaa kärsivällisiä ja odottakaa kyllä se tekstisi sieltä joskus tulee.