maanantai 30. kesäkuuta 2014

Two movies in one day

Käytiin tänään tampereella junalla tarkoituksena tuhlata pois neljä finnkinon yritys lippua joiden päiväys oli tänään eli 30.6.2014.
Käytiinpä sitten kattoon kämppiksen kanssa Transformers 4 tuhon aikakusi & Maleficent Pahatar.
Pillitin melkein Transformesin ajan en siksi että se olisi surullinen vaan siksi että se oli niiiiiin mahtava <3  kun leffat oli nähty niin kierreltiin hetki tampereella ennen kun lähdettiin :)
Siinä se päivä melkein olikin.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistakaa ette voi tietää kokototuutta joten turhat herjaukset ja vittuilut saa jättää kommenteista pois. Mutta muuten vaan kommentoimaan :)