Käytiin tänään tampereella junalla tarkoituksena tuhlata pois neljä finnkinon yritys lippua joiden päiväys oli tänään eli 30.6.2014.
Käytiinpä sitten kattoon kämppiksen kanssa Transformers 4 tuhon aikakusi & Maleficent Pahatar.
Pillitin melkein Transformesin ajan en siksi että se olisi surullinen vaan siksi että se oli niiiiiin mahtava <3 kun leffat oli nähty niin kierreltiin hetki tampereella ennen kun lähdettiin :)
Siinä se päivä melkein olikin.



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Muistakaa ette voi tietää kokototuutta joten turhat herjaukset ja vittuilut saa jättää kommenteista pois. Mutta muuten vaan kommentoimaan :)