torstai 26. kesäkuuta 2014

Animals

Eläimet ovat ihanaa seuraa ja joskus rasittavia häiriköitä. Itselläni on kolme kissiä ja koira kaikki tyttöjä + meille on tulossa kaksi kania piekkoin. EI EN OLE ELÄINHAMSTRAAJA!!! OLEN VAIN ELÄIN RAKAS!!! EN OTA ELÄIMIÄ SÄÄLISTÄ VAAN PITKÄN KOVAN HARKINNAN JÄLKEEN!!! Elikkäs kolme kissa, koira ja kaksi kania siinä on 6 eläintä kaksiossa mutta miettikääs niitä joilla on 12 eläintä kaksiossa se on eläinrääkkäystä ja hamstrausta. Kaiken lisäksi kaikilla on aina ruokaa vettä leluja ulkoilua ja tietenkin rakkautta ja hoitoa. Aloitetaampa siis esittely lemmikeistämme :) <3

Milli on 6vuotias leikattu rouva. Milli ei yleensä välitä seurasta mutta sitten kun välittää se on ihana pörröinen fattycatty.

Lara on 2vuotias tytteli. Lara on kerran saanut vahinkopennut karattuaan ulos mutta muuten on pirtsakka tytteli tosin myös hieman arka.

Luna on vasta 11kk tytteli laran pentu joka jäi meille kun kukaan ei sitä halunnut. Pirteä pikku pirulainen :3

Vici (Victoria) on 8kk tytteli pirteä ihana ja kiltti koira niin rakas kun voi olla kaikki tykkää vicistä.

Ja viimeisenä tulevat puput Strösseli ja Muru mutta en osaa heistä vielä mitään sanoa kun tulevat meille vasta 21.7.2014.

että ei muuta tällä kertaa rakastakaa perheenjäseniänne. <3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistakaa ette voi tietää kokototuutta joten turhat herjaukset ja vittuilut saa jättää kommenteista pois. Mutta muuten vaan kommentoimaan :)