sunnuntai 22. kesäkuuta 2014

Minun Maailmani

En tiedä mistä aloittaa elämänkertomisessa, mutta en ehkä ole se kaunein tai kivoin mutta tää Blogi tulee kertomaan paljon mun elämästä.
Elämäni ei aina ole valoisaa tai synkkää. Se on vain elämää jota minä elän omassa mielikuvitus maailmassani.
Olen usein hyljeksitty ihminen, usein petetty ja usein satutettu.
Syön "lääkkeitä", käyn terapiassa, kärsin sairaukaista mistä varmasti moni muukin kärsii.
Eli ennenkun alat tätä Blogia seuraamaan ole varma että jaksat lukea surujani sekä ilojani.
En ole ammaltilainen missään joten minua ei tarvitse tulla moittimaan yhtään mistään.
toivotan hyviä lukuhetkiä teille.

PS. en ole sellainen ihmisen joka kertoo jokapäivä jotakin jos siis en kirjota hetkeen niin olkaa kärsivällisiä ja odottakaa kyllä se tekstisi sieltä joskus tulee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistakaa ette voi tietää kokototuutta joten turhat herjaukset ja vittuilut saa jättää kommenteista pois. Mutta muuten vaan kommentoimaan :)