No joo tänään on suomen vaalipäivä ja se ketuttaa onko pakko äänestää? ei? no hyvä! mutta sinänsä se on tärkeää äänestää ettei vaan kokommus tai vasemmisto pääse pääpuolueeks ja sekota taas kaikkea... no äänestän taas randomisti kuten viimeksikin koska mua ei niinkään politiikka sunmuu höpönlöpö kiinnosta vaikka kyllä pitäs ees vähän :/
no oon sentään taikauskonen jotkun sanoo että se ei ole kauheen viisasta mutta sellanen vaan oon :D
no mutta viikon kuulumisiin kuten olen sanout viimeksi jatkan taas koulun käyntiä (käyn merkonomi alaa eli kauppa alaa) ja kun aloitin viimeviikolla sain ihanaksi asiaksi tietää että pääsin koko viikolle tekemään hommia liiketalouden kahvilaan JES! oon aina halunnut unelmissani perustaa omaa pikku kahvila yritystä ja ehkä joskus sekin onnistuu :)
ja nyt pääsin työskentelemään kahvilaan viikoksi ihanaa koska tein viikon hyvää työtä pääsen vielä tulevallekkin viikolle kahvilaan hommiin vaikka ryhmät vaihtuivat jo.
On mielenkiintoista että olen kokeillut erinlaisia asioita löytääkseni mieleiseni alan.
Olen kokeillut puualaa kokeillut työskennellä eläinten kanssa ja montaa muuta mutta mikään ei kiinnostanut mutta kun pääsin kokeilemaan kahvila hommia ihastuin tähän työn tekoon koska se on työntäytteistä ja rauhallista samaan aikaan, sekä saan olla ihmisten kanssa tekemisissä eli jutella ihmisille jne. jotkut ei ehkä siitä tykkää mutta minä tykkään.
minulla on jo suunnitelmia paljon jos ikinä saan oman Cafén perustettua mutta niitä pidän omana tietonani ;)
no joka tapauksessa olen käynyt äänestämässä ja pian on ruoka aika kotona joten kirjoittelen ensiviikolla lisää ja jaan taas omia juttuja jos on jotain mitä haluatte tietää tai haluatte minun kertovan niin laittakaa vaan kommenttia tulemaan :)
Terv. Mio :)
sunnuntai 19. huhtikuuta 2015
sunnuntai 12. huhtikuuta 2015
I Hate My School...
Jep jep.. sairasloman on ohitte ja huomenna takasin kouluun miten mä jaksan... No toisaalta oon ihan ilonenki ei enää tylsiä päiviä kotona vaan saa vihdoin jotain "toimintaa".
Huomenna vien myös turhaa roinaa kirpputosille äitin kanssa jos siin joku haluu käydä kattoo niin suuntaa Hämeenlinnan suurkirpputorille löydät osoitteen googlesta.
Viikon loppu meni yllättävän hyvin olin vanhempien mökillä yötä tehtiin hieman pihahommia ja pelattiin illasta korttia että oli mukavaa ainoa vaan että kun pyysin isää ostamaan minulle Upcider päärynä siiderin niin sainkin sen siasta kopparperg alkoholitoman päärynäsiiderin :D en sin mietin oliko iskä tehny mulle jekun mutta sitten kävikin ilmi että isä oli vaan ottanu pääsynäsiiderin kattomatta mikä se oli joten se oli vahinko.
No sain korvaukseks isän koskenkorvaa lorauttaa juomaan lisäks :) ja sain maistaa Wiskiä hutasin shotin kerralla ja vanhemmat katto mua hölmönä ja sano "se kuuluu siemailla ja maistella" ite vaan repesin nauruun koska en tiennyt. :D
Perjantai oli mulla oikeen paniikin päivä kun koirani Viki karkas mökinpihasta eikä vastaanu kutsuun se oli onneks kateissa vaan 30 min löyty sitte lopulta aika läheltä naapuria haukkumasta huh olin helpottunu kun löysin pikku rakkini <3 en voinu mitenkää olla vihanen sille olin vaan helpottunu. jonku rusakon perään se kai oli lähteny?
Vanhemmilla asuminen oli aluks aika outoo mutta oon nyt aika hyvin kotiutunu ja alottanu uutta elämää asun luultavasti niin kauan täällä että kouluni olen saanut käytyä sitten mietin mitä tekisin haavena olis oma kahvila perustaa haave ollu jo pitkään päällä ja toivottavasti siinä onnistuisin. :)
no tässä kaikki mielenkiitoinen tältä viikkoa kesää odotellen ja kevättä ihastellen sanon heipat :)
-Kisu-
Huomenna vien myös turhaa roinaa kirpputosille äitin kanssa jos siin joku haluu käydä kattoo niin suuntaa Hämeenlinnan suurkirpputorille löydät osoitteen googlesta.
Viikon loppu meni yllättävän hyvin olin vanhempien mökillä yötä tehtiin hieman pihahommia ja pelattiin illasta korttia että oli mukavaa ainoa vaan että kun pyysin isää ostamaan minulle Upcider päärynä siiderin niin sainkin sen siasta kopparperg alkoholitoman päärynäsiiderin :D en sin mietin oliko iskä tehny mulle jekun mutta sitten kävikin ilmi että isä oli vaan ottanu pääsynäsiiderin kattomatta mikä se oli joten se oli vahinko.
No sain korvaukseks isän koskenkorvaa lorauttaa juomaan lisäks :) ja sain maistaa Wiskiä hutasin shotin kerralla ja vanhemmat katto mua hölmönä ja sano "se kuuluu siemailla ja maistella" ite vaan repesin nauruun koska en tiennyt. :D
Perjantai oli mulla oikeen paniikin päivä kun koirani Viki karkas mökinpihasta eikä vastaanu kutsuun se oli onneks kateissa vaan 30 min löyty sitte lopulta aika läheltä naapuria haukkumasta huh olin helpottunu kun löysin pikku rakkini <3 en voinu mitenkää olla vihanen sille olin vaan helpottunu. jonku rusakon perään se kai oli lähteny?
Vanhemmilla asuminen oli aluks aika outoo mutta oon nyt aika hyvin kotiutunu ja alottanu uutta elämää asun luultavasti niin kauan täällä että kouluni olen saanut käytyä sitten mietin mitä tekisin haavena olis oma kahvila perustaa haave ollu jo pitkään päällä ja toivottavasti siinä onnistuisin. :)
no tässä kaikki mielenkiitoinen tältä viikkoa kesää odotellen ja kevättä ihastellen sanon heipat :)
-Kisu-
sunnuntai 5. huhtikuuta 2015
WOW :O
Hei en oo kirjotellu pitkiin aikoihin mua varmaan kukaan seuraakkaan no ihan se ja sama mutta on tapahtunut niin että muutin kaverini kanssa erilleen ihan vain omista syistä, oli vähän omia ongelmia yms. mut se siitä nyt asun porukoillani kissani annetiin pois koska ei voi isä keuhkosairauden takia pitää koira jäi hyvä että sitä isä sietää juuri ja juuri. :(
On ollu aika mielenkiintosta asua omilla vanhemmilla taas toistaseks mutta ehkä se on ihan hyväkin koska saan hieman omaa tilaa, kunnon ruokaa, liikuntaa enemmän (jotta laihtuisin) ja ehkä saisin rytmit kuntoon että voisin taas käydä iloisena koulua kunnolla (kun senki käynti menny iha perseelleen) ainoia ongelmani vain on .... olen velkaa..... laskuja on ainakin 1000e ja ne pitäs saada pois päiväjärjestyksestä ennenkun kaikki murheet on pois :/ no ei ne murheet kai siihen kuitenkaan kaikki lopu... täytys leikata koira, madottaa ja rokottaa, pitäs keskittyä kouluun, saada painoputoon etten vaan sais diapeettestä kun on seki ihan hilkulla saada :/, pitäs tehä sitä ja tätä... ehkä mulle jäis aikaa kirjottamiseen kerran viikossa vähintään :) voisin siis ruveta tsempaan tässäki :)
Ei mulla kai muuta tälläkertaa kisu kumartelee ja heiluttelee hei hei :3
On ollu aika mielenkiintosta asua omilla vanhemmilla taas toistaseks mutta ehkä se on ihan hyväkin koska saan hieman omaa tilaa, kunnon ruokaa, liikuntaa enemmän (jotta laihtuisin) ja ehkä saisin rytmit kuntoon että voisin taas käydä iloisena koulua kunnolla (kun senki käynti menny iha perseelleen) ainoia ongelmani vain on .... olen velkaa..... laskuja on ainakin 1000e ja ne pitäs saada pois päiväjärjestyksestä ennenkun kaikki murheet on pois :/ no ei ne murheet kai siihen kuitenkaan kaikki lopu... täytys leikata koira, madottaa ja rokottaa, pitäs keskittyä kouluun, saada painoputoon etten vaan sais diapeettestä kun on seki ihan hilkulla saada :/, pitäs tehä sitä ja tätä... ehkä mulle jäis aikaa kirjottamiseen kerran viikossa vähintään :) voisin siis ruveta tsempaan tässäki :)
Ei mulla kai muuta tälläkertaa kisu kumartelee ja heiluttelee hei hei :3
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)