No joo tänään on suomen vaalipäivä ja se ketuttaa onko pakko äänestää? ei? no hyvä! mutta sinänsä se on tärkeää äänestää ettei vaan kokommus tai vasemmisto pääse pääpuolueeks ja sekota taas kaikkea... no äänestän taas randomisti kuten viimeksikin koska mua ei niinkään politiikka sunmuu höpönlöpö kiinnosta vaikka kyllä pitäs ees vähän :/
no oon sentään taikauskonen jotkun sanoo että se ei ole kauheen viisasta mutta sellanen vaan oon :D
no mutta viikon kuulumisiin kuten olen sanout viimeksi jatkan taas koulun käyntiä (käyn merkonomi alaa eli kauppa alaa) ja kun aloitin viimeviikolla sain ihanaksi asiaksi tietää että pääsin koko viikolle tekemään hommia liiketalouden kahvilaan JES! oon aina halunnut unelmissani perustaa omaa pikku kahvila yritystä ja ehkä joskus sekin onnistuu :)
ja nyt pääsin työskentelemään kahvilaan viikoksi ihanaa koska tein viikon hyvää työtä pääsen vielä tulevallekkin viikolle kahvilaan hommiin vaikka ryhmät vaihtuivat jo.
On mielenkiintoista että olen kokeillut erinlaisia asioita löytääkseni mieleiseni alan.
Olen kokeillut puualaa kokeillut työskennellä eläinten kanssa ja montaa muuta mutta mikään ei kiinnostanut mutta kun pääsin kokeilemaan kahvila hommia ihastuin tähän työn tekoon koska se on työntäytteistä ja rauhallista samaan aikaan, sekä saan olla ihmisten kanssa tekemisissä eli jutella ihmisille jne. jotkut ei ehkä siitä tykkää mutta minä tykkään.
minulla on jo suunnitelmia paljon jos ikinä saan oman Cafén perustettua mutta niitä pidän omana tietonani ;)
no joka tapauksessa olen käynyt äänestämässä ja pian on ruoka aika kotona joten kirjoittelen ensiviikolla lisää ja jaan taas omia juttuja jos on jotain mitä haluatte tietää tai haluatte minun kertovan niin laittakaa vaan kommenttia tulemaan :)
Terv. Mio :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Muistakaa ette voi tietää kokototuutta joten turhat herjaukset ja vittuilut saa jättää kommenteista pois. Mutta muuten vaan kommentoimaan :)