maanantai 30. kesäkuuta 2014

Two movies in one day

Käytiin tänään tampereella junalla tarkoituksena tuhlata pois neljä finnkinon yritys lippua joiden päiväys oli tänään eli 30.6.2014.
Käytiinpä sitten kattoon kämppiksen kanssa Transformers 4 tuhon aikakusi & Maleficent Pahatar.
Pillitin melkein Transformesin ajan en siksi että se olisi surullinen vaan siksi että se oli niiiiiin mahtava <3  kun leffat oli nähty niin kierreltiin hetki tampereella ennen kun lähdettiin :)
Siinä se päivä melkein olikin.





lauantai 28. kesäkuuta 2014

Fight and police, no worries.

Eilinen oli riitaisa päivä. tapeltiin, hermostuin, lähinulos röökille motarinviereen istuu, poliisit tuli hätyyttää pois, tulin kotiin, sovittiin riita.
No oli siin paljo muutakun mut en ala niitä täällä selittään kun ketään ei kiinnosta...
Yhden asian kuitenkin mietin ja haluan siitä teidänkin mielipiteen. Minulla ei ole kavereita... niin surullista kun se onkin niin ei vain ole.

Kun olin nuorempi kavereita oli siellä ja täällä mutta ensin yksi hylkäsi väittäen että en kohdellut häntä hyvin vaikka lohdutin häntä kuuntelin huolet paransin oloa peruin jopa asioita hänentakiaan ollakseni hänen ystävä. No ajattelin koittaa unohtaa sen puukotuksen sain parikaverii lisää oltiin tiiviis porukas mut pian *fum* ne katos yhteyden otot loppu ei enää nähty jne. No sain taas parhaan ystävän oltiin tiiviisti yhes koulussa jne. Muutin kaemmas opiskeleen mutta pidin siltikin yhteyttä häneen tiukasti kunnes hän ei enään ottanut minuun yhteyttä kun halusin tavata se ei käynyt *pam* minut hylättiin.
Löysin kaverin netista tapasimme kerra en halunnut olla kaveri koska tämä oli minua 2vuotta nuorempi ja hakkasi selkäni mustelmille uhkaili puukolla,viikatteella ja tappamisella sekä seksuaallisesti ahdisteli ja sitten syytti minua.
no sain uusia kavereita uudelta paikkakunnalta vaikka kuinkapaljon olin heille se lemmen ja huolien tohtori autoin lohdutin juttelin luotin he luottivat... mutta jotain tapahtui... he hylkäsivät... käänsivät selkänsa minulle... heitti pois kun kuihtuneen kukan... ei en luota ihmisiin vihaan ihmisiä en uskalla sitoutua kaverisuhteisiin... johtuuko se minusta.. niin aina väitetään en edes tehnyt mitään väärää.. jos tein sitä ei kerrota... miksi?.... en tiedä.... itken usein koska padon paljon asioita sisääni en uskalla puhua mistään kenellekkään.. se vaan on totuus...

kommentoikaa ihmeessä ja kertokaa mitä mieltä olette onko vika minussa?
Ps. Tässä on meille tulevat puput <3

torstai 26. kesäkuuta 2014

Animals

Eläimet ovat ihanaa seuraa ja joskus rasittavia häiriköitä. Itselläni on kolme kissiä ja koira kaikki tyttöjä + meille on tulossa kaksi kania piekkoin. EI EN OLE ELÄINHAMSTRAAJA!!! OLEN VAIN ELÄIN RAKAS!!! EN OTA ELÄIMIÄ SÄÄLISTÄ VAAN PITKÄN KOVAN HARKINNAN JÄLKEEN!!! Elikkäs kolme kissa, koira ja kaksi kania siinä on 6 eläintä kaksiossa mutta miettikääs niitä joilla on 12 eläintä kaksiossa se on eläinrääkkäystä ja hamstrausta. Kaiken lisäksi kaikilla on aina ruokaa vettä leluja ulkoilua ja tietenkin rakkautta ja hoitoa. Aloitetaampa siis esittely lemmikeistämme :) <3

Milli on 6vuotias leikattu rouva. Milli ei yleensä välitä seurasta mutta sitten kun välittää se on ihana pörröinen fattycatty.

Lara on 2vuotias tytteli. Lara on kerran saanut vahinkopennut karattuaan ulos mutta muuten on pirtsakka tytteli tosin myös hieman arka.

Luna on vasta 11kk tytteli laran pentu joka jäi meille kun kukaan ei sitä halunnut. Pirteä pikku pirulainen :3

Vici (Victoria) on 8kk tytteli pirteä ihana ja kiltti koira niin rakas kun voi olla kaikki tykkää vicistä.

Ja viimeisenä tulevat puput Strösseli ja Muru mutta en osaa heistä vielä mitään sanoa kun tulevat meille vasta 21.7.2014.

että ei muuta tällä kertaa rakastakaa perheenjäseniänne. <3 

sunnuntai 22. kesäkuuta 2014

Minun Maailmani

En tiedä mistä aloittaa elämänkertomisessa, mutta en ehkä ole se kaunein tai kivoin mutta tää Blogi tulee kertomaan paljon mun elämästä.
Elämäni ei aina ole valoisaa tai synkkää. Se on vain elämää jota minä elän omassa mielikuvitus maailmassani.
Olen usein hyljeksitty ihminen, usein petetty ja usein satutettu.
Syön "lääkkeitä", käyn terapiassa, kärsin sairaukaista mistä varmasti moni muukin kärsii.
Eli ennenkun alat tätä Blogia seuraamaan ole varma että jaksat lukea surujani sekä ilojani.
En ole ammaltilainen missään joten minua ei tarvitse tulla moittimaan yhtään mistään.
toivotan hyviä lukuhetkiä teille.

PS. en ole sellainen ihmisen joka kertoo jokapäivä jotakin jos siis en kirjota hetkeen niin olkaa kärsivällisiä ja odottakaa kyllä se tekstisi sieltä joskus tulee.